۱۴۰۳.۰۷.۱۸

سمیه دهقان زاده- خبرنگار، «کوروش زارعی» درباره دیدار با مجروحان حادثه تروریستی پیجرها در ضاحیه بیروت گفت: وقتی به دیدار با حادثه دیدگان این حادثه تروریستی رفتیم، تک تک این زنان و مردان و بچه‌های مجروح، شاد شدند.حتی آن‌ها که بینایی‌شان را از دست داده بودند وقتی شنیدند که لاوی برادر یوسف به دیدارشان آمده، خوشحال شدند. نشاطی در آن‌ها ایجاد شد. حتی سراغ یوسف و زلیخا را از من گرفتند و فضا بسیار متفاوت و شاد شد!

به گزارش حوزه هنری انقلاب اسلامی، در پی حادثه تروریستی پیجرها در ضاحیه بیروت، جمعی از هنرمندان به دیدار مجروحان این حادثه رفتند. یکی از هنرمندان حاضر در این دیدار کوروش زارعی؛ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بود. وی در لبنان و میان مردم این کشور به جهت نقش‌آفرینی در سریال یوسف پیامبر فردی شناخته شده است.

از این رو با کوروش زارعی درباره این دیدار به گفت‌وگو نشستیم، وی در تشریح این برنامه اظهار داشت: وقتی بحث دیدار هنرمندان با عزیزان حادثه دیده در این واقعه مطرح شد، من از آن استقبال کردم، فکر کردم  ما که نمی‌توانیم مستقیماً کمکی به جبهه مقاومت بکنیم حداقل دیدار با این مردان و زنان و کودکان ممکن است بتواند در روحیه آن‌ها تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: حقیقتا هم همین طور بود، چرا که اکثر لبنانی‌ها سریال یوسف پیامبر را دیده‌اند و من را به عنوان بازیگر نقش لاوی؛ برادر حضرت یوسف می‌شناسند و نسبت به من ذهنیت مثبتی دارند.

در این دیدار، من آقای «سیدمصطفی موتورچی» را هم با خود همراه کردم که اگر روایت قابل توجهی دیدیم بتوانیم آن را بعدا به درام تبدیل کنیم.

این بازیگر در ادامه بیان داشت: وقتی به دیدار با حادثه دیدگان این حادثه تروریستی رفتیم، هم مسئولان ایرانی خوشحال شدند هم تک تک این زنان و مردان و بچه‌های مجروح، شاد شدند.

حتی آن‌ها که بینایی‌شان را در همین حادثه از دست داده بودند وقتی شنیدند که لاوی برادر یوسف به دیدارشان آمده، خوشحال شدند چون همه آنها سریال ما را دیده ‌اند و یک روحیه مضاعفی برای مقاوم بودن و مقاومت گرفتند و نشاطی در آن‌ها ایجاد شد. حتی سراغ یوسف و زلیخا را از من گرفتند و فضا بسیار متفاوت و شاد شد!

و من وقتی متوجه شدم این بچه ها من را به واسطه نقشم درسریال یوسف پیامبر می‌شناسند  و توانستم با حضورم لبخندی بر لبان شان بنشانم بسیار خوشحال شدم و خدا را به خاطر کسب چنین توفیقی شکر کردم.

زارعی در ادامه توضیحاتش گفت: برای این بچه ها هدایایی در نظر گرفته شده بود، وقتی دوستان متوجه شدند بچه ها با من احساس آشنایی و نزدیکی می‌کنند، هدایا را به من دادند تا به آنها بدهم. در تقدیم این هدایا به پسر بچه‌ای یازده ساله رسیدیم که هر دو دست او از آرنج قطع و چشم‌هایش هم تخلیه شده بود. وقتی من پاکت هدیه که در آن اسباب بازی بود را به  پدر این پسر دادم. پدر روی زمین نشست، گریه کرد و گفت: پسرم دیگر نه می‌بیند و نه دستی دارد که با این اسباب بازی کند و من حقیقتاً متاثر شدم و او را در آغوش گرفتم و سعی کردم دلداری‌اش دهم و صحنه مواجهه من با این پدر و پسر یکی از لحظه های سختی بود که  در این دیدار تجربه کردم، لحظه‌ای که این حمله تروریستی و ظلم صهیونیست آن را رقم زد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش، هزاران دستگاه پیجر و پس از آن دستگاه های دیجیتال دیگراز قبیل لپ‌تاپ و موبایل و حتی رادیو در ضاحیه بیروت و محل زندگی شیعیان و حزب الله لبنان در جریان یک رخنه امنیتی بی‌سابقه منفجر شدند. این حادثه منجر به زخمی شدن هزاران نفر از جمله زنان و کودکان شد و چندین نفر هم به شهادت رسیدند.

حزب‌الله لبنان، اشغالگران رژیم صهیونیستی را مسئول اجرای این عملیات ترور گسترده می‌داند. این در حالی است که صهیونیست‌ها از اظهار نظر در مورد انفجارها خودداری کرده‌اند. با این وجود انفجارهای روز نخست این واقعه، تنها چند ساعت پس از آن رخ داد که ارتش این رژیم اعلام کرد اهداف خود در جنگ را گسترش داده و مبارزه با حزب‌الله در مرز لبنان را نیز شامل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha